Att ta farväl är jobbigt.

Första Mediadagen och jag blev mutad till att stanna hemma och vara barnvakt istället. Det gör mig inte så mycket när jag istället kommer ha råd att åka till Sundsvall i helgen för att hälsa på min söta vän. Något säger mig att vi kommer prata öronen av varandra, när vi inte setts sedan skolan slutade. Hon kommer återigen få prata mig på fötter. Som så många gånger förut. Det känns skönt att veta att jag snart kommer vara där jag saknat att vara, i närheten av en bästa vän.

Det kommer bli jobbigt på Söndag bara. Då jag kommer bli tvungen att säga hej då till fler än henne. Och som jag inte kommer träffa på länge. Alldeles för länge. Men det låter jag ligga just nu, jag tar det när det kommer istället och roar mig under tiden. Försöka. Så klart.

Jag ska inte glömma bort att gratulera min bror som fyller 19 år idag. Min ibland så goa bror.

Kommentarer
Postat av: Benitha

sv; Men du menar det! :) Ja, samma här! Den tredje säsongen av Californication ska väl komma ut den 27 september, right? :P

2009-08-25 @ 14:22:54
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: - Sofia

åååh du är bara för underbar gumman! Fan vad jag saknar dig. Behöver få träffa min ALLRA bästa vän. Ja, de kommer vi absolut att göra, haha! ÄLskar dig sjukt mycket min vän.

2009-08-30 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0