Forsa

Min bror kom in och väckte mig klockan 09.00 imorse. Jag packade mina sista saker.
Jag slapp lyfta och bli trött. Jag fick en uppgift som innebar att jag skulle fotografera flytten. Inte så ledsen för det, tog jag över Mickes kamera.

Framme i Forsa. Fast besluten att hinna packa upp alla kartonger innan det blev kväll.
Nu sitter jag mätt och belåten efter byns pizza och är glad att mina kartonger är slut. Mindre glad över vart jag hamnat, när jag redan saknar det jag precis kom ifrån.

Just nu ångrar jag hur jag valde att spendera min sista vecka.. Fast det hade kanske inte påverkat det jag känner nu ändå. Men det hade varit skönt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: punkt

Pizza...från pizzeria Bäjjjbylon ;)

2009-08-09 @ 09:06:42
Postat av: Anna Hagström

inte så dåligt, vem vill inte stå och fotografera ist för att städa ut ett hus :P

Synd att inte jag fick fotografera när jag hjälpte din moster (tror jag det var) när vi packa ur huset där :P

2009-08-09 @ 15:30:06
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kameran var tung. Så jag fick lite ont i nacken. Annars klagar inte jag heller. ;)

Ja, du har alldeles rätt. Min moster var det.

2009-08-09 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0