Känslan att vara rädd för sig själv

Jag vaknade sent idag, och på helt fel sida. Jag skrämde mig själv med att bli förbannad över ingenting alls. Och vara snäppet innan okontrollerbar. Jag vet inte vad det är som gjort att jag blivit så här, det är andra gången det händer. Jag vet bara att det gör mig rädd. Den känsla jag får i kroppen just det där tilfället, får mig att känna mig som en människa jag absolut inte vill vara. Jag är likt någon jag alltid varit rädd att bli som. Min största fasa, att bli som honom.

Nu är det ingen fara. Nu har jag den där kontrollen, den som han inte hade. Men kontrollen, så nära den där gränsen att tyna bort. Men sen då, om jag inte har det där som han inte heller hade..

Det gör mig rädd.


Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

jag tycker om din blogg.



Det är inte många som skriver som du, nu handlar det mest om mode osv.

Men du skriver om något extra, känslor och så, är verkligen kul att läsa om :)

2009-08-03 @ 06:31:12
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0