nybörjare

När jag med all min kraft försökt skjuta upp allt så länge, kommer allt istället som en spark i magen med en kraft som är omöjlig att förklara. Det gör så ont att jag nästan ångrar allt för en stund. Men ändrar mig sedan snabbt och tänker att jag aldrig skulle kunna ångra det. Men, jag vet inte hur jag ska gå till väga för att låta bli att gå under helt. Jag är dåligt på sådant här.
Jag är ju en nybörjare.

Det känns som att min kropp går emot mig med stora steg. Min hjärna fungerar inte som den ska, den går åt fel håll och jag känner mig helt vilse. Helt vilse i mig själv.

Jag är väl inte maktlös?
Men jag vet inte hur jag ska hantera makten över mitt eget psyke. Min egen kropp. Mitt eget allt.
Jag är ju en nybörjare.


Kommentarer
Postat av: Linn

Kommer du hem något?

2009-08-29 @ 12:06:51
Postat av: ♥ Anna ♥

jag tycker om ditt sätt att skriva, du skriver djupt, och det är inte många som gör ..

2009-08-30 @ 12:45:24
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: - sofia

tänker på dig. verkar vara mycket som händer för dig nu gumman. älskar dig. syns i helgen <3

2009-09-01 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0