Skoldag 1

Jag kom dit helt varm kroppen och nästan lite blank i ansiktet. Jag ogillar att det ska bli varmt igen när jag inte har den frihet att vara ute när jag känner för det. Hur som helst, jag lyckades träffa på två människor jag känner. Emil och Anton har gjort mig sällskap hela dagen. Och utan dem tror jag nästan att jag hade blivit lite nervös.
Uppropet och samlingen i klassrummet gick så fort att jag inte ens hann gå vilse.

Men vilse hinner jag gå innan jag lärt mig vart jag ska egentligen.

Ikväll kommer min kära kusin Cilla hit och sover över. Kanske denna dag kan gå fort för en gångs skull. Jag kommer vara glad och bara se fram emot  imorgon. Först skolan sedan Hassela.

Jag ska försöka göra mig redo att säga adjö. Tufft.


Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

men vilken skola går du p ånu `?

2009-08-21 @ 08:28:04
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag går på Broman.

2009-08-22 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0