ensamt och tomt

Första hela skolveckan är nu över och det enda jag tyckte var bra med det var att jag skulle få åka till Sundsvall och krama om min bästa vän. Men när det som vanligt inte blev som planerat kändes det inte längre lika skönt med helg. Absolut inte lika roligt. Speciellt inte när Söndagen kommer..

Lite besviken över att det kommer dröja ännu längre innan jag får omfamna min bästa vän.

Jag ser till att sysselsätta mig med något, vad som helst, som får mig att tänka på något annat än på det som är på väg att hända. Som egentligen redan har hänt, men som jag blundar för. Ett tag till. Bara ett litet tag till. För jag är inte redo nu.


Kommentarer
Postat av: - Sofia

Nej jag vart väldigt ledsen över det jag också. Saknar dig nåt enormt! Men nästa helg så ska de bli som planerat, och så är det bara. :)) <3

2009-08-30 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0