Fram och tillbaka

Nu sitter jag i Delsbo. Inte fortfarande. Utan igen. Jag har spenderat största delen av dagen i Hudiksvall. Jag gjorde ett fynd inne på Gina Trícot. En klänning jag länge velat ha fanns för 150 kr billigare. En storlek för stor dock. Men den är somrig och fin och jag tänkte att den skulle passa idag när vi äntligen hade fint väder.
Vi åkte till Stormyra. Lämnade våra saker och jag bytte om till klänningen. När jag kom ut igen såg det bara dumt ut med en sommarklänning i regnet..

Snart åker jag in till Hudiksvall. Igen. Det känns tråkigt att vara för liten för krogen idag när alla, inklusive ägaren till lägenheten, ska ut. Förutom jag, och Cilla då så klart.




Men jag är glad ändå.

Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

vad fin den ser ut att vara :)

2009-07-29 @ 20:32:04
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: - sofia h

Nej men den klänningen vart man ju inte alls avundsjuk på va. Riktigt söt!

2009-07-31 @ 02:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0