Ska inte tiden börja sakta in snart.. kanske också stanna.

Det står fulla flyttkartonger lite här vars. Det står tomma flyttkartonger som är redo att fyllas i hallen. Alla i familjen har packat ner något, kanske bara något smått, men i alla fall något. Jag däremot har inte rört ett pinal, eller jo, jag har flyttat gamla saker från vinden till mitt rum. Där får de också stanna. Åtminstone någon vecka till.
Jag är inte redo att packa ihop mitt hem igen.. Inte än.

Det känns jobbigt att det redan har förflyttats saker från hemma till borta. Allt går för fort.
Som vanligt. Precis samma hastighet som sist jag lämnade ett hem, jag hinner liksom inte med.

Nu ska jag ut och umgås. En till strand-kväll. Jag måste passa på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0