Det är egentligen inte frågan om, utan att.

Jag blev inte mycket klokare efter denna dag, heller.

Eller blev jag?
Det återstår att se antar jag. Hur jag väljer att göra, det som är bäst för mig eller det som är bäst för mig? Jag vet ju inte vad som är bäst för mig. Eller, det är väl klart att jag vet det. Frågan är ju den om jag verkligen vill veta det.
Jag förtränger det där med vad som är bäst.

Eller är det verkligen bäst? Det där.

Jag vill så gärna. Jag önskar. Jag hoppas alldeles för mycket. Jag tror för gott om människor.
Jag lurar mig själv. Av min egen vilja, det är vad som är värst. Att jag vill lura mig själv.

Jag låtsas att jag mår bra. Eller jag kanske mår bra, jag vet inte.

Jag vet inte ett jävla dugg. Det gör mig irriterad. Irriterad på mig själv. Jävla jag att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0