Midsommar

Vi började hos Malin. Vi gjorde kransar och hade det trevligt. Vi vandrade sedan bort till Lasse där det var skapligt med folk. Där vi sjöng och skrattade. Mer med varandra än åt varandra. Det var trevligt. Tog en promenad till Germund där vi skulle hämta Joes gitarr. Den var upptagen, så vi fick vänta.

Jag hann bli besviken. Och mer övertygad.. trodde jag ja. Jag är alldeles för svag och jag gjorde det jag nog inte borde gjort. Jag bryr mig för mycket om andra. Jag bryr mig för lite om mig själv.

Nåja, vi gick där emellan ett par gånger. Jag hade det trevligt trots att jag önskade mig vara på det andra stället när jag var på det ena.

Netan var snäll och hade öppet mellan 00-03 för att vi skulle få äta. Så de flesta vandrade dit lagomt tills hon öppnade. Fullt med folk och alla var fulla och glada. Nästan i alla fall.
Men nog var det min bästa midsommar allt. Jag är glad att jag stannade kvar hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0