Nervositeten..

Imorgon smäller det. Jag minns inte sist jag var så här nervös. Det är för sent för att dra sig ur också. Så istället får jag stå där och göra bort mig..
Just nu sitter jag och sjunger lite. Eller mycket. Ju mer jag sjunger, desto mer nervös blir jag.
Det är tur att jag flyttar, så jag slipper träffa de människor jag kommer göra bort mig inför. Haha.

Jag ser blå himmel utanför fönstret. Det kan inte passa bättre. Förhoppningsvis håller det i sig hela helgen så mina planer inte går helt till spillo. Eller våra. Mina friggebor och jag. Jag ser fram emot imorgon, och resten av helgen. Eller imorgon från och med klockan elva ungefär.
Efter min avslutning blir det en tur till Hudiksvall, handla lite, kolla på när mina vänner tar studenten, och sedan hem för att fira sommarlovets början med mina kära vänner.

Jag får gratulera till studenten, Sara. Och alla de andra. Det blir för många att skriva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0