Roligt i dåligt väder.

Vädret svek oss lite i helgen, men vi hade inte mindre roligt för det.
Min Fredag spenderade jag i Hassela. En helt okej kväll.
Lördagen började med att jag sov över, två timmar. Tur att jag har så tålmodiga vänner som klarar av att vänta utan några sura miner. Efter att jag donat klart så for vi iväg till Sundsvall, eller Sättne...nånting för att vara lite mer precis. Åkte hem någon gång under eftermiddagen för att sedan åka till Ljusdal. Efter många timmar stående på preem, letande efter ny chaufför så fann vi äntligen en frivillig. Vi kom några kilometer innan även denne chaufför insåg att han inte ville köra vår bil. Vi vände och bytte bil. Väl i Ljusdal hade vi hur trevligt som helst, hur kul som helst. Nog hände det sådant vi helst vill slippa, men det är bara att ta.

Jag fick se min bästa vän så ledsen som jag inte sett henne på åratal. Besviken, rädd och upprörd. Och jag hatade det. Jag trodde att jag skulle lyckas med att ändra min inställning, men aldrig. Nu är jag så säker på att jag aldrig kommer acceptera. Aldrig förlåta. Jag älskar henne för mycket för att låtsas som ingenting.

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Ja ellerhur, sjukt äckligt! Jag önskar att jag aldrig fick veta det, att mamma aldrig berättade! Jag blev skitförbannad på henne efteråt för att jag inte gillar att veta sånt där. Har också alltid haft fobi för ormar! URK

2009-06-17 @ 00:59:01
URL: http://sundstromj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0