Jag hoppas helgen gör mig gott.

Första skoldagen denna vecka. Jag presterade väl bra med tanke på hur jag mår. Mådde.
Det kändes bra att "vara tillbaka". Det är tråkigt att inte vara i skolan. Faktiskt.

Imorgon ska jag sluta lite tidigare för att hinna med tåget till Bollnäs. Första gången på nästan ett år jag ska besöka min far över en helg. Han har betett sig underligt. Sött, men underligt. Det känns absolut roligt. Men jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Det vet man aldrig med honom. Förhoppningsvis är det ingen fara, utan han kanske bara menar det han säger.. Vilket jag har lite svårare att tro. Men jag hoppas.
Jag kommer vara beredd. Tror jag.

Han säger något mindre snällt, men han menar ändå väl.
Han säger något snällt. Menar han väl?
Jag är inte van detta.

Kommentarer
Postat av: fanny backman *

ha det så bra i helgen :)

2009-05-15 @ 00:30:19
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0