Well, i'm gonna miss you.

Idag packar jag min väska och åker ner till mitt andra hem. Friggesund. Återigen var det länge sedan jag var där sist, men det gör mig inte så mycket längre. Men nu saknar jag mina vänner och det är dags för ett besök.
18-årsfest för Mattis, förhoppningsvis träffar jag många saknade människor. Eller ja, förmodligen så gör jag det. Kommer att göra världens bästa Agnes sällskap under natten.
Förhoppningsvis lyckas jag undvika vissa personer. För mitt eget bästa. Kanske för andras med.

Jag ska inte lägga mig i mer. Jag ska inte säga något för huvudtaget. Men för att lyckas med det borde jag nog hålla mig på avstånd. Hålla mig undan. Men nästa gång kanske du inte har mig som du har mig nu.

Nu ska jag städa rummet och bara se fram emot mitt besök hemma.

Kommentarer
Postat av: Linn

ha så kul :)

2009-05-22 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0