Det känns skönt.

Ett prov, ett betyg och en redovisning, jag försöker lära mig att vara nöjd över väl godkänt. Jag är dålig på sådant.
Tisdagar är långa dagar och jag är oftast trött redan efter första lektionen. Men jag har lyckats hålla mig vaken hela dagen och nu återstår bara en lektion. Det känns skönt.

Min bror klarade körkortet idag. Jag kunde inte vara mer stolt över honom, när jag trodde att tredje gången gillt gällde även honom. Men som tur var gjorde det inte det. Det känns skönt.

Jag fick träffa min bästa vän igår. Det var första gången på jag vet inte hur länge. Jag fick kramas, så nu kommer jag ihåg hur det känns ett tag till. Jag betraktade henne noga så att jag inte glömmer bort hur hon ser ut. Min fina vän. Som det är nu så är jag glad bara jag får träffa henne en stund. När vi går om varandra hela tiden och har båda två planer oftast långt ifrån varandra. Nu lever jag på den där kramen i några veckor till. Det känns skönt.

Kommentarer
Postat av: - sofia

Det finns ingen som kan få mig att le som du :) Du är bara för söt du gumman! älskar dig. var så skönt att träffa dig. De blir definitivt inte lika länge till nästa gång! :)

2009-11-25 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0