Mediaprov och födelsedagar

Igår skrev jag äntligen mitt mediaprov. Nu har jag det överstökat och jag tror att jag kan lämna det nöjd över reslutatet. Efter att ha skrivit provet tog jag mig ner på stan för jakt efter accessoarer som skulle komma att passa min outfit på lördagens bravader. Efter en timme och några hundralappar senare har jag en fulländad outfit och jag kommer se strålande ut i mina sidenhandskar och diademet dekorerat med rosor och fjädrar.

Den 11 november och det innebär födelsedagar så att det nästan visslar om det. En 18års dag, och det firar vi med filmstjärnetema på lördag.

Johan skulle fylla sina 20 igår. Jag ägnade en extra tanke till honom. Kim var självfallet delaktig i det jag föreställde mig vara Johans födelsedag där uppe. Jag har inte slutat sakna er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0