Jag vet vem jag är när jag är hos dig

När jag i flera timmar känt att irritationen stått mig upp till huvudet, känner jag mig på ett konstigt sätt lite harmonisk.
Jag sitter i en mörk datasal på skolan och har försvunnit i musikens värld lite grand. Det börjar skymma ute och jag gillar att det är på väg att bli vinter. Jag uppskattar de mörka eftermiddagarna som har börjat tagit sin plats.
Jag är rädd för mörker men jag älskar att se det. Konstigt.

Snart ska jag åka hem och njuta av hur bra jag har det. Sedan ska jag förbereda mig inför två prov kommande vecka.

Det ändras så fort. Humöret.

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

och nu har det kommit lite snö också :D

2009-11-04 @ 22:17:37
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det har inte fallit en snöflinga hos oss ännu. Nu blev jag avundsjuk. Jag vill också ha snö.

2009-11-05 @ 08:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0