barnvakt och halloweenfest

En tidig morgon för att sitta barnvakt åt min syster och jag känner hur träningsvärken börjar komma efter bowlingen igår.
Det måste ju vara ett tecken på att jag tränar alldeles för lite. Först sträcker jag mig när jag bowlar sedan får jag träningsvärk på det.

Imorgon vankas det fest i Hassela och jag vet ännu inte vad jag ska komma som. Skulle kännas mindre roligt att dyka upp och vara den enda som inte föreställer något.
Det slutar kanske med att jag syr mig en ögonlapp så är det klart.

Nu står Tilde och drar i min skjorta. Jag borde kanske ägna mig åt henne nu.


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

har du en syster? :O

2009-10-30 @ 16:29:58
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja. Hon är snart 17 månader :)

2009-10-30 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0