Frossa

Jag är glad, fastän jag är utan internet hemma.

Det var marknad i helgen. Jag var där i 10 minuter efter stängning, glad över att jag spenderat min kväll någon annanstans än där. Jag har nog vuxit ifrån allt sådant där. Helgen fick mig inte bara att inse att jag vuxit ifrån marknaden, utan också att jag faktiskt vuxit ifrån vissa människor. Mina gamla vänner. Som jag ofrivilligt kallar mina gamla vänner, när en liten del av mig vill ha tillbaka det som var förut.

Jag kommer aldrig lyckas växa när jag är omringad av människor som vill motsatsen till det jag vill. Som fortfarande tycker att det är häftigt att vara som förut. Som inte vill växa.


Kommentarer
Postat av: Anna

Angelica, känner igen mig i det där.

Jag saknar ibland det som var förr.

Men är så glad över att jag inte umgås med samma människor längre.

Ibland kanske jag försöker men inser att jag har inge intresse utav det och att vi längre inte är på samma plan..

2009-09-08 @ 09:38:34
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: -sofia

tack för helgen stumpan! Och jag håller med totalt, i helgen upptäckte man att man både växt ifrån marknaden m.m och absolut vissa männsikor. Och de är som du säger de är svårt att växa när människorna man umgås med vill annat. Aja, saknar dig gumman! Får hitta på något snart igen. Puss <3

2009-09-09 @ 10:24:00
Postat av: Angelica

Ja. Det är tråkigt, men dessvärre sant. Men hur tråkigt det än är så är det bäst för oss själv att gå vår egen väg och göra det vi vill. Istället för att ha det som förut och inte kunna göra det vi vill när dem står i vägen för oss. Vi klarar oss. Vi kommer ju växa och bli något på vägen. :)



Tack själv för i Fredags min hjärtevän. Det var skönt att få kramas med dig. Jag tänkte om du kanske kunde göra tid för mig om någon helg. När jag har fått pengar så att vi faktiskt kan göra något. :) Jag längtar efter dig redan Fian.

2009-09-09 @ 15:21:02
Postat av: Linn

bara du inte växer upp för fort..

2009-09-12 @ 15:13:16
Postat av: Angelica

Jag hinner med allt jag borde och jag växer upp i ett takt som är lagom för mig. Ingen fara att jag ska växa upp för fort.

2009-09-13 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0