Im on my way

Jag lämnade ifrån mig ansvaret att lämna min syster på dagis imorse. Jag åkte på skolan då någon sade igår att det var min grupp som hade foto idag. Lite trött, lite stel i musklerna sedan gårdagens träningspass och fortfarande illamående kommer jag fram till skolan och får bekräftat att det inte var min grupp som hade foto. Elina lyckades övertala mig att inte åka hem utan vänta i två timmar tills den andra lektionen börjar, också den sista för dagen. Jag passade på att ha ett samtal med min mentor. Kjell började prata, jag svarade och såg glad ut. Inte förän det samtalet insåg jag att jag faktiskt har planer för min framtid. Att jag bryr mig mer än vad jag trodde.

"Jag är inte här för att skaffa vänner, utan för att plugga."

Jag är väl rätt grym.

Kommentarer
Postat av: Klang

Du är grym!

2009-09-27 @ 12:29:19
URL: http://eskapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0