Jag jag jag jag jag. Eller?

Jag hade skrivit ett rätt långt inlägg om att se en människa ur sina egna ögon. Om att inte lyssna på andra och kanske till och med bli så blåögd att man lyckas lura sig själv.
Jag hann publicerade det men ändrade mig fort och tog bort det.

Det är Fredagkväll och jag ska plugga. Jag har två prov till veckan och båda två i de ämnen jag både ogillar och inte är så duktig i. Men jag bestämde mig för att prioritera pluggning i helgen och göra bra ifrån mig på båda proven. Nu, känns det som att jag inte kommer göra så bra ifrån mig trots allt. Jag kommer ingen vart, allt står still och jag blir galen på mig själv. Jag kan ju, kom igen liksom.

Jag ogillar att min lärare, som knappt känner mig, tror bättre om mig än vad jag själv gör. Jag måste jobba på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0