planering

Jag har en vecka fylld med både det ena och det andra. Just nu sitter jag på skolan och har två timmar kvar innan jag får åka hem och stoppa i mig något att äta och byta kläder. Jag åker in till Hudiksvall nästan på en gång efter att jag kommit hem.
Har ett träningspass klockan 17.00.

Imorgon är jag, om jag förstått rätt, ledig nästan hela dagen. Så jag ska lämna min syster på dagis, klippa min kusin och sedan åka in till Hudiksvall för att ha ett möte klockan 16.30. Ganska direkt efter mötet vandrar jag till Hudik gym för ännu ett träningspass.

På Onsdag har jag tid hos frisören. Och nej, jag kommer inte skaffa mig en ny frisyr. Då jag är alldeles för feg för att göra något annat med mitt hår så nöjer jag mig med att få bort lite slitet.

Det går bra den här gången. Det känns som att jag faktiskt kan slutföra detta denna gång. Jag är på god väg och jag har inte ledsnat ännu. Jag kanske lyckas. Grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0