Jag blir aldrig riktigt hel igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är 17. jag lovar att du blir hel igen.

2010-08-06 @ 18:54:04
Postat av: Angelica

Ja, visst låter det fjantigt? Det är det inte. Ingen kan lova mig något som inte är jag.

2010-08-06 @ 23:37:11
Postat av: Cilla

Du kanske aldrig bli riktigt hel igen. Men du blir en liten bit helare för varje dag som går, även om du kanske inte själv märker det. Finns här för dig, det vet du. Puss på dig snuttan!

2010-08-07 @ 11:01:02
URL: http://cillapersson.blogg.se/
Postat av: Linnea.

det kommer givetvis alltid finnas som ett ärr i dig. men som du sa att allt jag gått igenom med simon och är känslig för det? fel. det som jag gick igenom efter honom har gjort mig till en mycket starkare människa. med lite styrka och vilja klarar man mer än man tror. även de saker man säger till sig själv att man aldrig kommer att kunna komma över. känns helt plötsligt så långt borta och som en erfarenhet. om man nu inte vill bryta ner sig själv för en människa som inte är värd det för en sekund.

2010-08-07 @ 15:17:36
Postat av: Angelica

Jag tror också att jag kommer bli en starkare människa. Men fortfarande inte riktigt riktigt hel. Jag har klarat så mycket hittills så det råder ingen tvekan om att jag kommer klara det här med. Igen. Jag tror dig absolut om att det kommer kännas som en erfarenhet. Men jag kan lova dig att riktigt hel blir jag inte. Även om jag bara pratar trasig i nästintill obefintliga mått. Nej, jag är fan inte värd det. Men det är svårt att inse det. Vi vet det nog exakt lika väl båda två.

2010-08-09 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0