Jag behövde den här skolstarten, detta jävlarinamma.

Första riktiga skoldagen började idag. Och den började bra. Vi startade dagen klockan åtta med att ha vår första textlektion. Nu är det vi som gör skoltidningen och det känns helt suveränt. Detta kommer bli ett bra år. Jag känner det på mig.
Jag tog en powernap när jag kom hem. Vaknade av att mamma kom in med mitt lönebesked som kommit med posten. Det känns helt suveränt. Det med. På lördag ger jag ett utav mina två begär fria händer att göra vad det vill.

Imorgon efter en förhoppningsvis bra skoldag är jag tvungen att städa så att jag inte skrämmer iväg Niklas som kommer på besök. Han måste ju våga sig hit igen han med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Heter den fortfarande Zappa? :)

2010-09-01 @ 20:31:47
URL: http://eskapi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe, ja det gör den. Har den alltid gjort det?

2010-09-01 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0