Vill kunna stanna och vara stolt över att ha kommit halvvägs.

Ligger fortfarande i sängen. Har varit vaken i flera timmar men bara rest mig för att fylla på flaskan med vatten. Jag dricker inte. Men bara för att. Jag fastnade i slutet på min bok i natt och kunde inte förmå mig att sluta läsa. Så jag var för trött för att gå till Maln och leka med resten av media idag.
Började på en ny bok istället. Nu har jag läst halva. Helt okej.

Imorgon börjar skolan på riktigt då lektionerna drar igång. Det har jag längtat efter. Allt förutom en almanacka har införskaffats och den handlar jag nog imorgon.

Jag ringde och grattade min bror på 20års dagen nyss. Han är sjukt fin ibland. Vi åker till Norge om två veckor och två dagar. Sover kvar över helgen. Det ser jag fram emot. Jag behöver komma bort, från både människor och begär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0