Frusna tår och fantis

Jaha. Det är alltså julafton nu. Känner mig varken förväntansfull eller särskilt glad. Ingen julkänsla verkar vilja infinna sig öht detta år. Det enda som påminner mig om att det är jul, är granen och doften av julskinka.

Hur som helst, så hade jag en fantastisk början på lovet. Onsdagskvällen spenderades nämligen i Delsbo på Ljusbacken. Där vi skulle göra nytta och hade turen att omedvetet blanda det med nöje. Vi har nu tillräckligt med material för vårat repotage som vi planerat ska bli så bra. Jag är även en musikerfarenhet rikare. Hade dock önskat att vi kunde stanna kvar och avnjuta god musik lite längre. Men är mer än nöjd ändå.
Så trots frusna fötter och dåligt klädd gick det bra och med gästerna kom värmen.

Det blev en otroligt härlig kväll.



Bjuder på en av de sämre bilderna innan vi fått iordning på hela grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0