If You Were Here

Tisdagar brukar sällan vara någon favorit hos mig. Men idag var det nog tamigfan det. De lektioner som vanligtvis brukar vara de segaste var helt plötsligt roliga idag. Efter skolan tog jag och Sanna en promenad ner på stan för att sätta oss på ett fik, som jag av någon anledning helt missat, för att plugga lite historia. Skulle nog säga att det var första gången jag fick så där mycket gjort. Efter någon timme där satte vi oss och åt lite onyttig middag samtidigt som vi brainstormade lite ideér till Zappa. Imorgon kommer lunchen gå åt att ringa samtal och skriva mejl.
Det kommer bli så bra!

Imorgon kommer en egentligen 9-12 dag bli en 8-16 dag. Ambitiöst.

När man kommer till ett vägskäl, är det alltid så att det känns svårast att välja den väg som man vet är rätt?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att höra att det går bra i skolan nu! Saknar dig

2010-12-08 @ 07:58:03
URL: http://sofiahast.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, det känns så bra. Saknar dig med mitt hjärta.

2010-12-08 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0