Tidsfördriv

Kan efter natten som varit konstatera att jag aldrig i mitt liv kommer klaga på att jag aldrig blir sjuk. Någonsin igen. Är bara sjukt tacksam över att jag går igenom detta max två gånger per år. Peppar peppar.

Eftersom att jag har haft det så fruktansvärt långtråkigt idag så tröstade jag mig själv med lite nätshopping kvällen i ära. Kan bli farligt om jag inte somnar snart.

Min dvd valde också att lägga av idag. Känns jävligt tungt. På riktigt. Vet inte hur jag kommer klara en period utan Vänner. Mja. Abstinensen har redan infunnit sig. Det känns liksom helt plötsligt tio gånger värre att vara sjuk.
Är öppen för alla förslag om nya tidsfördriv, som inte innefattar någon som helst ansträngning, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0