Hurricane

Har haft en mycket bra helg, trots dåligt med sömn. Lördagen var mindre lugn än fredagen och för omväxlingens skull kändes det inget annat än bra. Tills det är något som påminner mig om känslorna jag försökte skölja bort.

Nu sitter jag i skolan och försöker desperat få något gjort med min tidning. Det går dock inte så bra när jag medvetet lyssnar på dem låtar som under de där 16 månaderna kom att betyda något speciellt för mig. Eller som åtminstone får mig att tänka på vissa dagar, en speciell känsla och framförallt en speciell människa.

Jag försöker att stå fast vid mitt beslut, trots att det är mycket som får mig att vilja ge vika och försöka igen.

Det är precis allt som jag varken trodde eller ville att det skulle vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vela fram och tillbaka hjälper varken dig eller mig.

2010-02-24 @ 00:54:24
Postat av: Angelica

Jag vet det. Men det bara är så och jag får stå ut med att känna så.

2010-02-24 @ 07:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0