När allting värker

Jag trodde för tredje, och sista gången, att jag fattat ett beslut. Att jag valt att gå vidare och inte gå tillbaka.
Nu är jag återigen helt mållös och mina knän orkar inte bära mig ordentligt. Jag får svårt att andas och hela kroppen släpar efter. Jag kan definitivt inte placera vilka tankar eller känslor som hör vart, åt vilket håll jag säger mig själv att gå..

Mitt huvud dunkar, hårt som aldrig förr. Och jag räds över vilken mängd tankar som, så fort jag återfått medvetandet ordentligt, kommer slå mig som en spark i huvudet.

Hur många scenarion kommer spelas upp i mitt huvud ikväll? Hur mycket kommer hindra mig från att somna i natt?

Kommentarer
Postat av: marica

du vet vart jag finns om du behöver mig gumman <3

2010-02-06 @ 18:30:07
Postat av: Cilla

Sv: Tack mitt hjärta <3 ja det tycker jag verkligen att vi borde göra. Rickard får så lov att vara våran lärare till en början ;)

2010-02-08 @ 14:26:35
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0