26 februari

Mina planer i helgen gick helt i kras när jag stod vid bankomaten för att ta ut pengar och ser att jag inte fått några ännu. Lite för dåligt tålamod och alldeles för mycket som gick mig emot, gjorde att jag sket i det och åkte tillbaka till Delsbo för att sedan komma på att jag inte hade någon nyckel till lägenheten. Inte riktigt min dag kände jag.

Det löste sig med nyckeln så jag slapp frysa ihjäl. Jag gjorde sedan Carro sällskap på något slag av ungdomscafé där hon skulle hjälpa till att hålla ordning. Jag var dock inte där så länge, men hann trots det äta en tunnbrödrulle och bli imponerad över vilka talanger det finns i Delsbo. Jag har nog hört den bästa 13årige killen sjunga idag.

När jag trodde att det var på väg att vända så späds en dag fylld av oturligheter bara på med fler saker som får mig att falla lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0