1 januari

Nyårsafton är återigen över och jag ser fram emot ett nytt år. Ett år som omöjligt kan bli värre än föregående. Jag ser fram emot något som på alla vis bara kan bli bättre.
Egentligen ljuger jag nu, egentligen var 2009 det bästa året på länge. Åtminstone ett tag. Men som vanligt väger det dåliga stunderna mer än vad de bra gör. Så, 2010 kommer att bli bättre.

Jag firade mitt tolvslag på Åhlens, som resten av Hudiksvall. Där jag fick krama min bästa vän ett gott nytt år och vi beslöt oss för ett gemensamt nyårslöfte detta år. Vårat år. Det känns bra att veta att vi åtminstone vill förändra. Det är en början.
Jag hann åka flera mil och också träffa en mycket saknad Jocke, den kramen kunde inte kännas bättre.

Jag kom fram till igår att jag har två utav världens absolut finaste vänner. Sofia och Helena, ni är helt underbara. Tack.


Kommentarer
Postat av: - sofia

älsklingen då! Ja de betydde så mycket för mig med!De är så kul att läsa :) Du är bäst.

2010-01-02 @ 02:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0