Ending is beginning

Kände mig efter påpekad dålig uppdatering tillräckligt uttråkad att faktiskt göra ett inlägg. Ett tycka synd om mig-inlägg. Jag har gått och blivit förkyld, trots mitt annars så grymma immunförsvar. Men jag börjar lära mig att inte klaga när jag bara en gång om året faktiskt blir sjuk. Och nu bortser jag från natten till idag då jag mest grät för att jag hade ont.

Det tog mig 40 sekunder exakt att sjukanmäla mig även imorgon. Det gör inte så mycket då jag kommer ha tid till sådant jag borde gjort för länge sedan.

Nu ska jag slänga ut min katt som håller på att flippa ur och sedan stänga dörren så att han inte lever rövare i mitt rum mer i natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra det Angelica! Jag är också sjuk! Kommer över till dig, så vi kan tycka synd om varandra ;)<3

2010-01-13 @ 14:00:18
Postat av: Jessica

Krya på dej min kära kusin.

Jag finns om de skulle vara någonting.

2010-01-13 @ 14:33:29
URL: http://jessiicabjorkman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag skulle uppskatta om jag visste vem det var som skulle komma över till mig och hjälpa till att tycka synd om mig.



Tack Jessica. Jag hoppas att allt flyter på för dig.

2010-01-13 @ 15:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0