Flying without wings

För att kompensera de senaste dagarnas matintag borde jag dricka endast vatten resten av denna vecka samt gå på Afro power dance varenda dag fram tills jag fyller år. Vid matbordet idag och efter min andra portion försökte Magnus trösta mig med att man ska äta bort sin förkylning och svettas bort magsjuka. Han menade alltså att det var bra att jag åt mycket. Min kropp håller inte med honom. Inte jag heller. Ikväll ska jag försöka låta bli att göra mig något att äta fyra gånger på en timme. Det gynnar varken mig eller min kropp särskilt mycket. Kanske förkylningen. Det är det nog inte värt.

Jag har inte gjort något nytta på två dagar och kommer nog inte ändra på det varken ikväll eller imorgon. Men jag sitter iaf nu och har efter några misslyckade försök till en inledning lyckats kommit några tecken på en krönika. Till vilken mening? Ingen aning. Den kommer nog ligga i Dokument för evigt och inte bli läst av någon. Men det är nog därför jag skriver den.

Nu ska jag kurera mig med en flaska vatten och en påse Vicks. En isglass också så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0