Going wrong

Fyra dagar borta från skolan och det är ett nytt rekord. Fyra dagar känns som en evighet och jag känner ångest över att jag inte varit där och åtminstone försökt. Jag får istället prestera dubbelt upp nästa vecka. Jaharå.

Det blir en lugn helg för mig så att jag tar igen mig ordentligt och slipper missa något mer. Jag var tidigare idag in till skolan för att hämta arbeten att sysselsätta mig med i helgen (= dem ligger på mitt skrivbord och "jag ska snart"). När jag efter två minuter lämnade skolan var mitt skåp i stort sett tomt. Förutom några gamla lappar, som jag egentligen skulle lämnat till min mamma för ex antal månader sedan, och ett bibliotekskort så var det nog tomt.

Kommentarer
Postat av: Cilla

sv; Tack mitt hjärta. Så otroligt tacksam och glad över att du står vid min sida i alla väder. Du var den första som dök upp i mitt huvud när jag började funderar vem jag ville ha med mig om jag ville ha med mig någon, för jag vet att du aldrig skulle svika & att jag alltid kan lita på dig. Så ett stort tack ska du Angelica <3 Jag kommer alltid finnas för dig också, det får du aldrig glömma. Älskar dig

2010-01-16 @ 00:29:47
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0