Man in the mirror.

Hade inte så mycket att se fram emot ikväll, men hade åtminstone försonats med tanken på att denna kväll inte skulle komma att bli så mycket bättre än gårdagens. Men, jag blev helt spontant bjuden på bio. Det kändes trevligt att göra något annat än att äta och sova för första gången på hela veckan. När jag kom hem skämde jag bort mig med ett fotbad, och min mor skämde bort mig med att servera varma mackor. Underbara hon.

Nu drar jag några avsnitt Vänner, som vanligt, och sedan ska jag nog försöka skissa ihop något att sy. Om symaskinen vill vara på min sida idag vill säga.






Kommentarer
Postat av: - sofia

Jätte fin bild stumpan <3

2010-01-18 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0