Jag trivs bättre i dina ögon

Efter att ha gjort en redovisning på engelskan, gjort klart mallen på mediaproduktionen och nöjt mig över ett VG på den största kursen jag kommer ha under gymnasiet, åkte jag till Gävle helt impulsivt med några härliga människor. Klockan 17.15 satte jag mig på tåget hem igen, nöjd över att jag äntligen hittat min döskalle ring och glad över känslan att nästan ha träningsvärk i kinderna efter allt skratt. Människor som får mig att skratta är värd allt i världen.

Jag somnade när jag kom hem. Så här sitter jag, pigg och leds. Leds över att jag skulle plugga förut men får istället sätta mig med det nu. Kom dock nyss på att jag börjar tolv imorgon då jag är färdig med Engelskan. Det känns skönt.


Den är snygg även om den inte matchar mina Frankrike-ringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0