Mediadag

Nu har jag tagit sommarlov, med sönderbrända axlar, ansikte och ben. Vi arrangerade en mediadag idag, var ute på Ullsäter hela dagen och jag tror att vi lyckades ganska bra, att treorna är nöjda över deras sista mediadag.

Imorgon börjar morgonen med broders skolavslutning, sedan åker jag in till stan för att kolla på studenttåget och krama Cilla grattis. Sedan bär det iväg till Gävle till finaste Claes och Marielle där vi spenderar natten. Hur underbart.
På lördag åker vi mot Stockholm och checkar in på hotellet innan vi ställer oss och köar för insläpp på Stadion.

Det blir en grym början på sommarlovet trots sådant som oftast hindrar mig från att njuta.


(Bild snodd av Agnes) Jag invigde min nya kjol till bara ben idag. Röda ben. Check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0