Sommar 2010

Jag stressade och det slutade med att bussen for förbi hållplatsen redan innan jag hunnit ut till vägen. Jag vänder och ler lite med ögonen för att få skjuts. Byter bil på stationen och färden ut mot hornslandet börjar. Något som heter något liknande, Lakbäck, var slutdestinationen. Efter några felkörningar och svordommar var vi där.
En trevlig kväll som gick i sommarens tecken. Vi bastade och doppade oss i havet. Därav min första gång att bada detta år. Det var kallt. Ovärt.

Men jag har lyckats träffa fyra tjejer som får mig att skratta sjukt mycket. Och skulle någon fråga hur länge vi känt varanda skulle dem tro att vi ljög då vi sa att vi träffades första gången för bara några veckor sedan.


Jag ville ha en gruppbild på brudarna.


Frida gick för att bevara den fina utsikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0