Stadion 12 juni

Kön sträckte sig längs hela gatan och över vägen så att den skapade kaos i trafiken. Poliserna gjorde sig påminda tack vare deras västar i starkaste neongul. Några var målade i ansiktet, andra så fulla att de förmodligen vaknade i fyllecell dagen efter, resten ivriga över vad som fanns bakom de höga stenmurarna.
Vi var där tidigt. Mycket tidigt. Hamnade längst fram och fick ont i kroppen av allt stående redan innan första förbandet entrat scenen.

http://www.youtube.com/watch?v=ufdIKvV4-NI

Eftersom jag inte fattar hur man lägger in Youtube-klippen direkt så får en länk duga.
Tog den första bästa videon jag kunde hitta på Youtube då kameran inte tycks vilja samarbeta.

Trots att mina ben knappt orkade bära mig längre hoppade jag med resten av publiken när Kiss kom in på scen. Helt klart den bästa konserten jag varit på. Nog för att det inte är så mycket att hänga i granen. Men det var coolt. Hur coolt som helst. Vi gick tillbaka till hotellet med värkande kroppen, ändock leenden som sträckte sig till öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0