261110

Började helgen med en skoldag som slutade på bästa sätt trots att hela dagen varit jobbig och jag i psykisk obalans. Men mitt ostadiga humör ändrades då jag fick veta resultatet på proven jag skrev i Småföretagande A igår. Har aldrig varit lyckligare över ett vg. Nu är den kursen klar och jag är så stolt över att jag avslutar den med ett betyg.

Tredje helgen i rad som jag spenderar i hemmet. Ikväll står studier på schemat och imorgon bjuder jag på mat.

Kommer le mig trött i helgen. Det känner jag. Firar nu med en chokladkaka. Det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja hade hon gått närmare mig så hade jag nog gjort det. Men såg att det var en hel del youtube på henne så med andra ord springer hon runt sådär ofta. Vart är psykhjälpen när den verkligen skulle behövas kan man ju undra.

2010-11-27 @ 16:21:21
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0