Så trivsamt.

Skulle ganska lätt kunna påstå att Stockholm är den finaste platsen jag hittills sett. Jag vänjer mig vid stressen. Efter ett tag börjar jag till och med tycka om den. Hur det är sådan skillnad mellan staden och ön. Hur lugnet infinner sig så fort jag åkt över bron. Bosön är fint. Som finast blir det när jag sällskapar världens bästa människor. Så tacksam jag är över erat stöd!

Hade sex helt underbara dagar i Stockholm. Promenad runt ön, hotellfrukost, morgon-och kvällssim, finaste sällskapet. Jag var inne i stan så mycket att jag till och med kan skryta lite om att jag skulle klara av att åka tunnelbanan själv. Lätt.

Skulle dock också kunna säga att jag lever i min resväska now days. Lite tungt även om jag den senaste tiden bara varit nära finaste vännen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja det tror jag absolut att den gjorde! Men det var det värt :) Skönt att läsa att du trivts med oss. Finns alltid för dig bästa vän.

2010-11-08 @ 16:49:00
URL: http://sofiahast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Falska människor.

2010-11-08 @ 21:17:42
Postat av: Frida

Stockholm Är fint.

Det är en befrielse att kunna gå klädd som man vill, vart man vill, utan att nån sedan pratar om en hemma vid köksbordet. Ingen lägger sig i. Anonymitet kan vara fint. Och en god kontrast till en liten by där alla vet minsta steg och handling man gör. När jag bodde i Sundsvall fanns det ingen annan plats som gav mig lugnet så starkt som rulltrappan på t-centralen.

2010-11-09 @ 21:58:30
URL: http://eskapi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så riktigt skrivet, Frida. Jag håller med dig. Anonymitet är underskattat ibland.

2010-11-10 @ 15:35:39
Postat av: Anonym

Anonymitet kan även vara en ursäkt att bete sig illa. När ingen bryr sig om vad man gör med sig själv så kan det kännas som strunt samma.

2010-11-10 @ 17:26:31
Postat av: L

det räcker väl med att de man bryr sig om vet vad man gör med sig själv.

2010-11-10 @ 20:33:16
Postat av: Angelica

Det är väl kanske sant det med. Men jag tror mer på att man inte vill bete sig illa, att det är en chans att inte gör precis det. Det är ofta på två sätt.

Så är det säkert, bryr sig ingen blir det väl automatiskt så. Eller?

2010-11-10 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0