And my mind is being fueled by disbelief

Jag är trött på att ständigt ha ett psyke som går i vågor. Där kurvorna är så grova att det känns som att jag faller från en flygplan varje gång det dalar neråt. Jag vill vara stabil nu. Trodde att jag var där. Men hade så himla fel. Jag vill inte låta mina misstag, min sorg, gå ut genom vrede på de som är i närheten. Jag skäms. Men när jag ligger i den djupaste kurvan har jag ingen makt att påverka mitt beteende längre. Maktlös.

Jag är trött på att sådant som är viktigt tar stryk. Skolan. Hur jag inte orkar lyssna. Hur jag försöker men hur allt blir en enda smetig röra. Antingen flyter allt ihop eller så är det så långt ifrån varandra att jag inte når något utav det. Hur jag kämpar med att ge faán i att tänka så förbannat. Och hur jag misslyckas.

Jag är så trött.

Kommentarer
Postat av: Christine

Tyckte du såg fin å pigg ut idag ja. Allt blir bättre ska du se. Man får hoppas på det i alla fall. Ha det bra!

2010-09-09 @ 15:39:00
URL: http://precissomcaca.blogspot.com
Postat av: Angelica

Idag var en bra dag. Skönt att höra att det syntes. Ja, det blir det garanterat. :) Tack detsamma Caca!

2010-09-09 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0