Im a mess

Spenderade hela mig helg i Hassela för första gången på så länge jag kan minnas. Det var trevligt. Båda dagarna slutade med en tripp till Sundsvall. Den ena senare än den andra. Ingen sovmorgon på hela helgen. Men det var så värt det i alla fall. Boda borg var hur trevligt som helst. Visste inte hur mycket jag hade saknat mina fina vänner.


Spenderade fredagen på gamla modo hos finaste Haldor. Ett undantag på Sundsvalls gator, ensam och i regnet.


Upp tidigt på lördagen för att med huvudvärk åka till Boda Borg. Mitt superteam. En mycket trevlig dag också den i vännernas tecken. Tur att vi inte är så himla dåliga förlorare.


Solen visade sig på vägen hem och Hans och Anton tog fram sina snygga solbrillor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0