SD

SD i riksdagen. Generaliserar kanske. Men ändock. Så skyller jag på fordonare. Första tanken blir så. Hur människor som inte vet ett skvatt om politik har hört något rykte om ett parti och ja, det röstar vi på. Oallmänbilade människor. De borde rösta blankt istället för att ett parti som detta ska sitta i riksdagen. Bara hur det såg ut i deras vallokal på valvakan igår kväll, hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var en hockeymatch vi kollade på. Hur lokalen fylldes med omogna människor och oallmänbildade idioter.

Det var min åsikt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud.. Alla röstar på det parti dom vill och bara därför behöver man inte vara oallmänbildade idioter som du så vackert uttrycker dig! Visst det är din åsikt men vafan..

2010-09-20 @ 11:16:18
Postat av: Angelica

Du har alldeles rätt. Alla röstar på det parti dem vill och detta var MIN åsikt.

2010-09-20 @ 11:20:01
Postat av: Alex

Tänker också alltid på oallmänbildade inom politik (tyvärr även här;fordonare) + rasister när jag tänker på de som röstade på SD. Håller med 100%.

2010-09-20 @ 17:47:58
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack Alex! Självklart får var och en rösta på det dem vill, men jag personligen har en teori och den lyder ju som tidigare skrivit. Men jag verkar inte vara ensam iaf, det är lite skönt! Men det blir ju lätt så, man generaliserar ju lätt när det gäller sådana här saker. Och vi är nog fler som gör det än inte.

2010-09-20 @ 17:50:36
Postat av: Angelica

Förresten, du utan namn, borde du själv inte stå för din åsikt när du har mage att påpeka min?

2010-09-20 @ 20:59:29
Postat av: Frida

okunskap är vad det handlar om.

2010-09-20 @ 22:29:38
URL: http://eskapi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Okunskap och ett fruktansvärt lågt intresse av allmänbildning. Eller intresse öht.

2010-09-20 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0