Tillbaka till rutiner

Helg; öl, skratt, jobb, kramar och pussar. Fint avslut på sommarlovet. Idag började jag skolan på riktigt och jag var nära att börja gråta i Aulan när det slog mig att det är sista året nu. Studentkommittén, projektarbete, starta företag och längta till själva studenten och allt runtomkring. Det enda dåliga denna höst kommer förmodligen vara seperationen från världens finaste sambo och världens finaste lägenhet. Blev sju finafina månader.

Nu ser jag fram emot helgen och Rebecca&Fiona.

Kommentarer
Postat av: Marica

Sju bästa månader! <3

love you!

2011-08-23 @ 18:52:25
Postat av: Sofia

Vart spelar dem?

2011-08-23 @ 23:30:14
URL: http://sofiahast.blogg.se/
Postat av: Angelica

Dom spelar på Gossip på lördag fian!

2011-08-25 @ 11:56:43
Postat av: Angelica

Och alla synonymer på det Marica, helt klart de bästa månaderna någonsin! Love you pussn

2011-08-25 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0