hej hopp

Julafton var fin och jag hann med att träffa i stort sett hela släkten. Avrundade dagen med vin i sängen med Emma, som jag inte träffat sedan hon flyttade ner till Göteborg i augusti. Det bästa på länge. Söndag sov jag bort hela dagen innan det var dags för jobb. Mycket folk och lagom stressigt. Gick över till Gossip efter jobbet och träffade grabbarna från Gnarp. Blev full. Sedan efterfest med arbetskolleger och chef där vi firade en kollega med champange och cigarrer i ett tomt Gossip. Strömavbrott och vindar som nästan blåste omkull mig på jakten efter hamburgare. Jobb igen dagen efter och det var tufft. Men det gick. Åkte sedan till bästa tjejen och sov där. Stan en sväng med henne idag och sedan jobb igen. Nu ligger vi hemma hos mig och laddar inför imorgon. Då ska jag på jobbet och äta med 15 vänner sedan ut. Förhoppningsvis blir det jävligt kul.

Världens tråkigaste inlägg från för stunden världens tråkigaste tjej.


hade jag av någon konstig anledning fotat mig själv nu hade det sett ut på ett ungefär så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0