onsdaH på en torsdaH

Igår blev jag tvungen att jobba vilket gjorde att min och E:nas onsdagsdejt blev inställd. Veckans höjdpunkt och jag var på jobbet istället. Kämpade på två pers med fullsatt resturang då vi egentligen är fem. Efter sex timmar satte jag mig nöjt på bussen hem efter att jag, och kollegan så klart, varit jävligt duktig och klarat kvällen utan några större problem. Imorse sov jag över, grovt, och kände ingen mening med att åka in. Så onsdagsdejten blev idag och veckan är räddad. Nypiercad å jävligt cool å så är jag också i skrivande stund. (att det är i örat har väl ändå ingen betydelse?!) Imorgon ska jag skriva prov (ååå längtar så jag spricker), sedan jobba å till sist men inte minst...dricka 33kroners vin å bli full med mina vänninor. Legendary. Kan bli kan bli.

Ifall Agne läser detta så skojar jag om fyllan och menar så klart att vi bara ska ta något glas vin och spela lite spel å så.



Kommentarer
Postat av: Elina

Känner mig så ocool nu när ja inte pierca örat....damn

2011-12-16 @ 03:57:08
Postat av: Angelica

borderu! tare efter nån öl på lördag så du får känna gemenskap.

2011-12-16 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0