bästa livet

Har spenderat hela skoldagen med att låtsas vara sk(a)ådespelare ungefär lika mycket som jag lekt regissör. Gick...sådär. När jag kom hem förvånade jag mig själv med att först köpa (!!) en korsordstidning för att senare slå mig ner i soffan likt en tant med åtta katter som livspartner och försöka lösa dem. Sen förvånade jag mig ytterligare med att ta en liten joggingtur. Haha, ser konstigt och malplacerat ut i eget skrivet så här flera månader på latsidan.
Imorgon ska jag vara busy woman och har förutom skolan, städning hos morbror och solning med Marica, två (!??!?) träningspass inplanerade. Försöker tro lite gott om mig själv kvällen i ära och intalar mig själv att jag kommer genomföra dem (HAHAHA).

Nu ska jag _äntligen_ ge mig tid till att läsa min första bok på över ett halvår. Huruvida jag kommer att läsa ut den eller inte är ju en helt annan femma.

Kortfattat om lördagskvällen på Stömne.
Jag var tydligen så här glad med stor-tännan:

Anledning:


Fin lördag, som vanligt på Stömne, som innehöll både dans (halvkass, ändock), skratt, bästa vänner och ett trevligt samtal med en tjej från Tyskland. Ungefär så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0