JAG GJORDE DET!!

Det må se litet ut för världen. Men fan så stort det är för mig.
Efter mutning från mamma (en tröja jag kollat in i flera veckor) och betänketid (två veckor av ångest) så var jag där. Höll (klämde det hårdaste jag kunde förmå mig att göra just då) Marica i handen, höjde rösten (visste inte att jag skrek, kom på mig själv på väg därifrån) åt läkarna, grät av rädsla under filten jag bad dem lägga över mina ögon, skrek av smärta (var bedövad men inbillade mig att det gjorde ondare än vad det gjorde), sen var det färdigt.

Innan såg jag ut ungefär så här. Fast blöt. Av gråt då. (Okejdå, jag var nog jävligt mycket fulare.)


Efteråt såg jag ut ungefär så här (efter att jag legat och hämtat andan och gråtit en skvätt till). Blöt där med. Men stolt så in-i-helvetee.


Nu är jag så här snygg på bröstet. Kan dock behöva hjälp med plåsterbytet (så jag håller mig helt från att svimma).


I faced my fear. Som fan. Dock facade jag inte sprutskräcken. Tackar gud för bedövningsplåster!!
Känns lite som att jag klarar vadfansomhelst nu. Fast nä.

Tack som fan för ditt moraliska stöd Skenan! (Ditt nya smeknamn från och med idag Marica)

Kommentarer
Postat av: Ännnyy

Woho! Jo gåo görl!

2011-02-17 @ 20:42:50
Postat av: Marica

Du var så duktig!

Men vadå, skenan? :o

2011-02-17 @ 20:52:42
Postat av: Angelica

Yeah, I GO!

2011-02-17 @ 21:17:23
Postat av: Angelica

Jag var tamefan duktig!

Haha tänk ett steg längre Skenan, jag gjorde ju en fin förkortning på det egentliga ordet.

2011-02-17 @ 21:18:19
Postat av: Christine

Men götttttt! GRATTIS eller nåt!

2011-02-17 @ 21:42:25
URL: http://precissomcaca.blogspot.com
Postat av: Angelica

Skulle nog inte säga att grattis är fel ord att använda, så tack Caca! :D

2011-02-17 @ 21:58:32
Postat av: Sofia

Vad är det du gjort då? ;o Tagit bort leverfläck?

2011-02-18 @ 18:59:37
URL: http://sofiahast.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fick för ett år sedan något på bröstet efter att ha solat solarium, var ju massa snack om att det fanns risk för hudcancer och bla. Men nu när jag tagit bort den visade det sig att det var nå blodkärl blaha. Lyssnade inte så noga. Men borta är den!

2011-02-18 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0